Kerstpakket Heinenoord

Maak het kerstpakket compleet met een mooie fles wijn. Al voor de zomer denken veel bedrijven na over de inhoud van het kerstpakket van dat jaar. Dat lijkt overdreven, maar vroeg inkopen zorgt ervoor dat je niet achter het net vist. Vanaf oktober gaan veel bedrijven aan de slag met de kerstpakketten en dan kan het ineens erg druk worden bij leveranciers. Als je dit vóór wilt zijn, denk dan enkele maanden daarvoor al na over de inhoud van het kerstpakket van dit jaar. Veel bedrijven kiezen voor een kerstpakket met een thema of in een bepaalde kleur. Een fles wijn past daar natuurlijk altijd prima bij, kerstpakket Heinenoord.

Welke wijn past in het kerstpakket?

Welke wijn in het kerstpakket van je bedrijf past hangt natuurlijk van een aantal factoren af. Het is van belang hoeveel geld er beschikbaar is voor de kerstpakketten en ook wat de verdere inhoud is. Wil je een luxe kerstpakket met biologische producten dan past een heerlijke biologische wijn daar prima bij. Wil je een pakket dat voor het hele gezin wat te bieden heeft en houd je van eenvoud dan is een eenvoudige maar lekkere fles rode of witte wijn een prima keuze. Soms heeft het kerstpakket een thema, het is dan natuurlijk wel zo leuk om de wijn daarop af te stemmen. Bij pasta of vis wordt doorgaans witte wijn gedronken, bij rood vlees drinkt men een robuuste rode wijn.

Een mooi geschenk voor gewaardeerde relaties

Naast het kerstpakket voor de medewerkers wil je misschien ook gewaardeerde relaties iets geven voor de feestdagen. Als het kerstpakket daarvoor niet geschikt is denk dan eens aan een mooie houten wijnkist met 1 of 2 flessen goede wijn. Als je het lastig vindt om zelf een keuze te maken breng dan een bezoek aan De Wijngenoten in Ridderkerk en laat je adviseren of doe bijvoorbeeld met de directie een wijnproeverij om een goede wijn uit te zoeken die aan de belangrijke relaties van het bedrijf wordt gegeven. Je kunt hier natuurlijk ook onderscheid in maken, bijvoorbeeld als je weet dat bepaalde relaties liever rood dan wel wit drinken. Een zoete witte wijn wordt overigens doorgaans niet als relatiegeschenk gegeven, tenzij hier een bijzondere reden voor is. Datzelfde geldt voor roséwijn. Deze twee wijnsoorten worden vaker in de zomer gedronken.

Wijn is het meest gegeven cadeau voor de kerst

In vrijwel ieder kerstpakket zit een fles wijn. Ook als je een door de leverancier samengeteld pakket bestelt. Dat geeft wel aan dat wijn een populaire drank is tijdens de feestdagen. Veel mensen die geen regelmatige wijndrinkers zijn genieten aan het kerstdiner wel van een heerlijk glas wijn, afgestemd op het menu. Daarom is het niet zo vreemd dat wijn vrijwel altijd een onderdeel is van de kerstpakketten. Welke wijn je kiest als je zelf het pakket samenstelt kan soms best lastig zijn. Er zijn soms ook medewerkers die geen wijn drinken omdat ze het niet lusten of uit religieuze overwegingen.

Zoek een mooie wijn uit voor je kerstpakket

Ben je op zoek naar een mooie fles wijn voor in het kerstpakket van je bedrijf? Ga dan eens langs bij De Wijngenoten in Ridderkerk. Hier vind je een zeer ruime keuze van wijnen uit Frankrijk, Italië en andere landen waar je een keuze uit kunt maken. Als je het lastig vindt om een keuze te maken dan kun je je natuurlijk deskundig laten adviseren door een ervaren medewerker. Een fles lekkere wijn koop je voor iedere prijs, dus wat het budget voor het kerstpakket ook is, je zult zeker slagen. De wijn kan feestelijk worden verpakt voor de kerst. Verras je medewerkers en relaties met een met zorg uitgezochte fles wijn voor het kerstpakket van De Wijngenoten, kerstpakket Heinenoord.

kerstpakket Ridderkerk