Slijterij Alblasserdam

Goede wijn koop je bij de beste slijterij van Ridderkerk. Brood koop je bij de bakker, vlees bij de slager en wijn bij de slijterij. Zo is het al jaren en zo zal het ook altijd blijven. Alleen de slijterij heeft een passie voor wijnen en de juiste kennis in huis om je van goed advies te voorzien als je wijn wilt kopen in Ridderkerk. De slijter heeft hart voor zijn vak en verkoopt wijn en whisky met passie. Dat is heel wat anders dan de verkoop van wijn in de supermarkt. Wil je een echt goede wijn dan ga je naar de speciaalzaak waar ze verstand hebben van de allerbeste wijnen en whisky’s, slijterij Alblasserdam.

Een goede wijn maakt je avond compleet

Als je je uiterste best hebt gedaan om lekker te koken voor vrienden dan moet de wijn natuurlijk ook perfect zijn. Als je je wijn bij een slijterij in Ridderkerk koopt dan kun je je laten adviseren over de perfecte keuze. Sommige wijnen zijn bij uitstek geschikt om te serveren bij een bepaalde soort vlees of vis of een vegetarisch gerecht. Wil je verschillende wijnen bij de diverse gangen serveren dan is het daarnaast van belang dat je de wijnen goed op elkaar afstemt.

Een goed gesprek vraagt om een goede whisky

Een goed gesprek tussen vrienden voer je met een goede whisky. Alle wereldproblemen worden ermee opgelost in een avond. Voor goede Schotse, Ierse of Japanse whisky ga je natuurlijk naar een goede slijterij in Ridderkerk. Als je het lastig vindt om zelf een keuze te maken dan kan een medewerker je advies geven op basis van je persoonlijke voorkeuren en je budget. Er zijn tientallen whisky’s beschikbaar, ieder met hun eigen smaak en verhaal. Je kunt ook deelnemen aan een whisky proeverij om kennis te maken met deze fascinerende drank.

Ga naar de slijterij voor het perfecte relatiegeschenk

Wil je gewaardeerde relaties verrassen dan is een goede fles wijn altijd een prima keuze. Mooi verpakt en perfect gepresenteerd zal dit zeker worden gewaardeerd. Je kunt voor advies over je keuze terecht bij de slijterij in Ridderkerk met het grootste assortiment heerlijke wijnen uit alle windstreken. Of je nu een wijn zoekt die bij een breed publiek in de smaak valt om cadeau te doen aan je medewerkers of een speciale wijn voor die belangrijke zakenrelatie aan wie je je waardering wilt laten blijken, bij De Wijngenoten in Ridderkerk slaag je gegarandeerd.

Laat je inspireren met de beste wijnen en whisky’s

Wil je een wijn of whisky kopen die perfect past bij de persoon of de gelegenheid dan ben je aan het juiste adres bij slijterij De Wijngenoten in Ridderkerk. Jouw diner met vrienden wordt een gegarandeerd succes als je de slijterij bezoekt en je laat adviseren welke wijn bij het hoofdgerecht past. Wil je er een compleet diner van maken dan serveer je ook bij het voorgerecht en het dessert de meest passende wijn. Een aperitief voordat het gezelschap aan tafel gaat? Ook daarvoor kun je bij de slijterij terecht. Zo wordt het een perfecte avond waar je nog vaak met genoegen aan terugdenkt.

De slijterij zorgt voor de perfecte wijn op ieder moment

Als je op zoek bent naar een lekkere wijn of een goede whisky, dan ben je van harte welkom bij De Wijngenoten. in Ridderkerk. Je vindt de openingstijden elders op de website. Wil je wijn laten bezorgen, bij je thuis, op de zaak of als cadeau bij een goede vriend of gewaardeerde relatie? Ook dat is mogelijk. Bestellingen vanaf 50 euro worden bezorgd in de regio Ridderkerk. Uiteraard wordt wijn of whisky die cadeau gegeven wordt voorzien van een passende en feestelijke verpakking.

Telefoon nr.

Geerlaan 7
2981 AP Ridderkerk

Wij bezorgen ook aan huis/bedrijf.

KVK : 69744386

Bedrijfs Informatie: