Whisky Ridderkerk

Whiskey, een drank die je moet leren waarderen. Whiskey is een drank die vroeger alleen door stoere mannen werd gedronken. En dan was het ook nog eens de kunst om het glas in 1 teug achterover te slaan, het met een klap op de bar te laten landen en meteen het volgende shot te bestellen. Gelukkig zijn er ook nog gelegenheden waarbij je gewoon mag genieten van een glas goede whiskey en dat mag zowel uit als thuis. Als je thuis wilt genieten van een goed glas whiskey laat je dan inspireren door het ruime aanbod bij de Wijngenoten in Ridderkerk. Whiskey Ridderkerk.

Whiskey uit Ierland en Schotland

De whiskey landen bij uitstek zijn nog steeds Ierland en Schotland. Hier wordt al sinds mensenheugenis whiskey gestookt, soms op grote schaal, soms in kleine distilleerderijen. Het proces om whiskey te maken luistert heel nauw. De smaak is afhankelijk van de gebruikte ingrediënten maar ook van het water wat aan de drank wordt toegevoegd. Dit wordt vrijwel altijd gewonnen uit beken en stroompjes die in de buurt van de stokerij te vinden zijn. Soms worden bepaalde whiskeys met elkaar gemengd om daar vervolgens een nieuwe smaak van te genereren.

Beroemde whiskey merken

Ook als je geen liefhebber bent dan ken je waarschijnlijk wel de bekendste whiskey merken zoals Jack Daniels en Johnnie Walker. Maar de echte liefhebber is altijd op zoek naar een whiskey die bijzonder is. Een speciaal merk is dan soms niet genoeg, het moet dan ook nog een speciaal jaar zijn. Soms wordt whiskey wel 12 jaar of langer in het vat gerijpt voordat deze wordt gebotteld. Over het algemeen is oude whiskey duurder dan jonge. Jonge whiskey is overigens ook vaak al twee jaar geproduceerd voordat deze aan de fles wordt toevertrouwd.

De beste whiskey bij De Wijngenoten in Ridderkerk

Ben je op zoek naar een goede fles whiskey, bijvoorbeeld om cadeau te geven aan een goede vriend of belangrijke zakenrelatie dan kun je bij De Wijngenoten in Ridderkerk je hart ophalen. Hier vind je een ruim assortiment whiskeys. Natuurlijk zijn alle bekende merken uit Schotland en Ierland aanwezig, maar je vindt er ook whiskey uit België, Japan en Zweden. Ben je op zoek naar iets bijzonders dan is het zeker aan te raden om ook deze whiskey merken in overweging te nemen.

Whiskey is een gewaardeerd relatiegeschenk

In de zakenwereld wordt whiskey vaak cadeau gegeven. Het is een manier om je waardering voor een zakenrelatie te laten blijken of om aan te geven dat je blij bent met een gesloten zakelijke deal. Als je weet dat je zakenpartner een liefhebber is van goede whiskey dan is een mooie fles zeker een passende blijk van waardering. Ook voor een medewerker die een jubileum viert of met pensioen gaat kan whiskey een goed cadeau zijn als je weet dat diegene daar erg van houdt. Whiskey wordt doorgaans in verschillende hoeveelheden verkocht. De meeste merken bieden zowel flessen van 750 cc aan als een fles van 500 cc of minder.

Koop de beste whiskey bij De Wijngenoten

Zoek je een fles goede whiskey voor een eerlijke prijs? Stap dan eens binnen bij De Wijngenoten. in Ridderkerk. Hier vind je een ruim assortiment van de beste whiskeys van over de hele wereld. Als je het lastig vindt om een keuze te maken dan kun je altijd rekenen op deskundig advies. Je kunt ook je bestelling van minimaal 50 euro doorgeven deze wordt dan in de regio Ridderkerk bij je thuis of op de zaak bezorgd. Naast uitstekende whiskey kun je bij De Wijngenoten uiteraard ook terecht voor de allerlekkerste wijn van over de hele wereld. Whiskey Ridderkerk.

Telefoon nr.

Geerlaan 7
2981 AP Ridderkerk

Wij bezorgen ook aan huis/bedrijf.

KVK : 69744386

Bedrijfs Informatie: