Wijn- en Whiskyproeverijen

Het program van onze proeverijen kunt u volgen in onze nieuwsbrief. Deze verschijnt digitaal 11x per jaar. Op onze website kunt u zien of er nog plaatsen beschikbaar zijn voor de eerstvolgende proeverijen.

Iedere maand organiseren wij een thema wijnproeverij. Diverse thema’s zoals: Werelwijnen; Italië; Spanje; Proef de Lente; Eindjaarswijnen.

Om de maand organiseren wij een thema whiskyproeverij. Diverse thema’s zoals: peated whisky; vintage whisky; bourbon barrel versus sherry barrel; verschillende whisky regio’s.

Dit zijn gezellige, informele avonden in onze winkel met maximaal 12/18 gasten.

Wijnproeverij: We beginnen met een welkomstdrankje. Als iedereen binnen is en plaats heeft genomen serveren wij 4 rondes van 2 verschillende wijnen met bijpassende hapjes.

Whiskyproeverij: We beginnen met een welkomst-dram. Als iedereen binnen is en plaats heeft genomen serveren wij 6 verschillende whisky’s met diverse snacks.

Op verzoek is het ook mogelijk een besloten proeverij te organiseren. Mail of bel ons en vraag naar de mogelijkheden.

In de decembermaand organiseren wij geen proeverijen. Er staan wel elk weekend diverse wijnen geopend. Dus loop gerust eens binnen.

Beste klanten,

Op onze socialmedia-kanalen (Nieuwsbrief/Website/Facebook/Instagram) zullen wij delen wanneer wij weer een proeverij gaan organiseren.

Tip: abonnees van onze nieuwsbrief zijn altijd als eerste op de hoogte van de nieuwe proeverijen, wij versturen deze altijd voordat wij het op onze socials plaatsen!

Robert Jan & Anke